۱۳۸۹ خرداد ۲۸, جمعه

غم خاک

بیش از هر زمان دگر دلتنگم. لحظه شماری می کنم. کاش این امتحان ها زودتر خلاص میشد و می رفتم وطن، کابل، غزنی و..... شاید خیلی جاهای دگر.
نمی دانم امشب چرا اینقدر بیتاب آن آب و خاک ام.این همه بی حوصله گی برای چیست؟ چرا این همه کلافه ام. شاید تنهایم. نه همیشه تنها بوده ام. این اولین بارنیست.
نه، کمی صبر کن. تو که این همه بی حوصله نبودی، روی امتحان هایت تمرکز کن. هفته آینده از دوشنبه تا جمعه هر روز امتحان داری مرد! ترا چی شده؟ شمارش معکوس آغاز شده. یک ماه و نیم که چیزی نیست پسر.بعد کابل می روی، غزنی می روی، بامیان می روی. به شهر بودا. شهر خدایان. شهر شمامه و صلصال. چهل دختران را می بینی و مغول دختر را. دوستانت را می بینی و همکلاسی هایت را. کمی صبر داشته باش دنیا به آخر نرسیده. تو هنوز داری نفس می کشی. طعم چای سبز مادرت را هنوز بخاطر داری. یکسال تمام به یاد روزهای وطن زندگی کردی. این یک ماه چند روز هم رویش. اصلن بهتر است به روی خودت نیاری. مرد باش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مرد. فقط یک ماه. فقط یک ماه.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

بعضی وقت لازم است این همه دلتنگی را تمحل کنی.

منوچهر طاهریان گفت...

آقای پویش نویشته زیبا، واقعا دوری از وطن، فامیل، دوستان خیلی دردناک است
اما
ما چاره ای بدون تحمل نداریم
به امید که به زودترین فرصت با دوستان و فامیل بپیوندی
موفق باشید

علی تابش گفت...

به به سلام پویش عزیز ...
بابا بی خیال اینقدر گیر نده دیگه تو رو خدا ...هههه

ببخشی شاید این حرف هار میگم گستاخانه باشد. شاید هم نوعی به خودم دلداری میدم، نمیدانم خنده هایم شاید از گریه هایم تلختر باشد کی می داند ...
اما این سرنوشت همه کسانی است که مهر افغانی بودن را برپیشانی دارد ...
نمیدانم این خدا با افغانی ها چرا سر سازش ندارد
ببخشی که گستاخی کردم ... موفق باشی
راستی وبلاگت را لینک کرد.
وبلاگ مرا هم لینک بده یادت نره ها
اگر گیرم امدی ههههه
هیچ بابا نترس کارت ندارم هههه
خوب بی خیال من هم دلتنگم این همه مزخرفات مینویسم
راستی اگر مالستان رفتی چه میشه از اونجا عکسی مکسی بیگری بخدا
این وبلاگ من هست
من هم از این به بعد تصمیم گرفته ام چرت پرت پشت سرهم کنم ... میخواهم زندگی ام را مثل خوشه های انگور بفشارم و ابش را مثل قطره های باران در کویر خارستان بریزم هههه
بای

این وبلاگم هست
http://malistanne.blogspot.com

N گفت...

امیدوار ام به‌زودی سرزمین مادری‌ت رو ببینی :)

rafiqpoor گفت...

دوستان عزیز
ممنون از نهایت لطف تان. بازهم از یکشنبه ها سر بزنید.این جاخانه خودتان است.