۱۳۸۹ آبان ۹, یکشنبه

بیانیه پرانکها و تایید و تکذیبها

در زندگی عادی آدم خیلی چیزهای غیرعادی، متضاد و متناقض اتفاق می افتد.این روزها خبرهای که از کشور به رسانه ها میرسد،اینگونه اند و این خیلی غیر عادی است، به خصوص وقتیکه خبرها به ریئس جمهور، دولت و کارکنان اش مربوط میشود.

اواخرهفته ی گذشته رسانه ها گزارش دادند که عملیات مشترک ناتو- روسیه بر چند کارگاه تولید مواد مخدر در ولایت ننگرهار روی داده است و از آن بعنوان یک دستاورد در راستای همکاری روسیه- ناتو یاد گردید. کمی بعدتر دفتر ریئس جمهور با صدور بیانیه ی شدید اللحن این رویداد را محکوم کرد وگفت که هر تلاشی باید با هماهنگی دولت افغانستان باشد.

جنرال بازمحمد احمدی در کنفرانس خبری روز شنبه اظهار داشت که این عملیات به رهبری پولیس مبارزه علیه مواد مخدر افغانستان صورت گرفته و در آن، هیچ سرباز روسی شرکت نداشت. این درحالیست که ایوانف وزیر مبارزه بامواد مخدر روسیه اشتراک روسها در عملیات را تایید کرد و از آن بعنوان یک دستاورد بزرگ یادآور شد.

نمیدانم وزارت مبارزه با مواد مخدر بی اطلاع است و یا آقای کرزی. درهر صورت تناقض گویی ها از مسئولان یک دولت بعید بنظر  میرسد.
نمیدانم آنجا چه خبر است؟ یکی تکذیب میکند، یکی تایید میکند.و یکی هم...

۳ نظر:

رضا گفت...

این روزها ریئس جمهور هم نمی داند چه میکندو چرااینکارها را میکند.شاید فکر صلح باطالبان بر تعادل روانی اش آسیب وارد کرده است.

دانش گفت...

و باز هم تناقض گويی: آقای کرزی به اقرار بالسان و تصديق بالقلب و ايمان به ايران می گويد که سالانه يکی دو بار صدها هزار دالر يا يورو برای خرچ دفترش از طرف ايران برای او ميرسد. و کنسولگری ايران اين را تکذيب می کند. اما پارلمان ايران از طرفی ديگر از دولت شديداً می خواهد که برای آنها مشخص کند که اين پول ها از کدام منبع داده شده و ميشود. و هر آيينه که با اين تناقض گويی ها خيلی از کثافت کاری های پشت پرده نيز برملا خواهد شد.
تشکر پويش عزيز!

ولی حق دوست گفت...

حفیظ منصور زمانی نوشته بود کرزی ناخوانده امضا میکند.فکر کنم درست گفته بود